Hoppa till huvudinnehåll
Hushållskraft – tillsammans för starka hushållDonera

Lättläst

Om Hushållskraft – lättläst

Vad är Hushållskraft?

Hushållskraft är till för hushåll i Sverige.

Vi hjälper dig med el, mobil och internet.

Vi står på din sida.

Vad gör vi för dig?

  • Vi förklarar avtal på enkel svenska.
  • Vi pratar med företagen åt dig.
  • Vi letar efter ett bättre avtal.
  • Vi berättar allt du behöver veta.

Du bestämmer

Du väljer vad vi ska hjälpa dig med.

Du kan säga stopp när du vill.

Vi lyssnar på dig.

Vad kostar det?

Det kostar en avgift att vara medlem.

Vi säger vad det kostar. Först då bestämmer du dig.

Behöver du hjälp?

Ring eller skriv till oss.

Alla frågor är välkomna.

Vi vill att alla ska förstå.

Här finns kontaktuppgifter.